Ris og ros

Vi bestræber os på at levere en høj kvalitet og køre til tiden. Hvis vi har været forsinkede eller slet ikke er kommet, vil vi gerne høre fra dig.

Det vil vi også, hvis der har været noget galt på stationen, busterminalen eller stoppestedet, eller hvis køretøjets stand eller vores medarbejderes service ikke har levet op til din forventninger.

Vi vil selvfølgelig også gerne høre fra dig, hvis du har ros eller gode forslag til os.

Bus og tog

Har du haft en oplevelse, som du gerne vil dele med os? Eller har du et spørgsmål eller en god ide?

Skriv til os

Flextrafik

Har du haft en oplevelse, som du gerne vil dele med os? Eller har du et spørgsmål eller en god ide?

Skriv til os

Hvis vi ikke kører som lovet

Ansøg om rejsegaranti

Du kan benytte dig af vores rejsegaranti, hvis bussen, toget eller flexvognen er mere end 20 minutter forsinket, eller hvis du misser et skifte pga. forsinkelse og bliver mere end 20 minutter forsinket til dit rejsemål.

Rejsegarantien betyder, at vi dækker udgifterne til en taxi eller giver kompensation for udgifter til kørsel i privat bil.

Hvis det er toget, den er gal med, kan du også få hele eller dele af billetprisen tilbage.

Læs mere om rejsegaranti